FAQ -często stawiane pytania

  • Czy po usunięciu folii albo naklejki skin, na powierzchni pozostaną jakieś zanieczyszczenia albo resztki kleju?


    Wszystkie materiały, z których korzystamy przy produkcji naklejek dekoracyjnych skin albo folii ochronnych są certyfikowane ze względu na ochronę lakieru. Po odklejeniu albo usunięciu naklejki skin albo folii, na powierzchni urządzenia nie pozostają żadne ślady.

  • Czy folię ochronną albo nalepkę skin muszę ręcznie jakoś dopasować albo dociąć?

    Nie trzeba, wszystkie wycinane wyroby są wykonane z maksymalną dokładnością z uwzględnieniem długiego czasu ich użytkowania i staraniem o jak najdokładniejsze pokrycie powierzchni samego urządzenia. W przypadku folii ochronnych przygotowanych do aplikacji na wyświetlaczu, ze względu na zapewnienie maksymalnej trwałości cięcie jest wykonane w odległości 0,5-1mm od brzegu wyświetlacza. Takie przygotowanie folii eliminuje możliwość jej odklejania z powodu tarcia na brzegach urządzenia.


  • Czy można dostarczyć laminowaną ochronną naklejkę skin w wersji z połyskiem?

    Tak, ale standardowo dostarczamy wersję z powierzchnią wykończoną, jako piaskowy laminat z filtrem ochronnym UV zapewniającym stabilność kolorów. W razie większych zamówień jesteśmy zdolni do dostarczenia wyrobu laminowanego w inny sposób. W takim przypadku prosimy kontaktować się z nami bezpośrednio na info@skinzone.eu.

  • Co mam zrobić, jeżeli w wykazie urządzeń nie znajdę swojego typu telefonu, tableta, notebooka, czy innego urządzenia?

    Są tylko 3 możliwości. W przypadku notebooka można skorzystać z naszego konfiguratora, który stosuje się tylko do pomiaru powierzchni pokrywy ekranu (konfigurator).

    W przypadku innych urządzeń takich, jak: telefony, tablety, zegarki, e-czytniki, itp. konieczny jest dokładny pomiar, który można wykonać tylko u nas w zakładzie. Można przyjść osobiście albo przesłać urządzenie za pośrednictwem przewoźnika. Po wcześniejszym uzgodnieniu Twoje urządzenie zostanie zmierzone w czasie nie przekraczającym 3-4 dni. Wybraną przez Ciebie naklejkę skin albo folię ochronną zaaplikujemy na miejscu i gotowe urządzenie wyślemy z powrotem. I to wszystko gratis.

    Ostatnią opcją jest zaczekać, aż uda nam się takie urządzenie zlokalizować na rynku i zmierzyć je. Potem pozostaje już tylko kontrolowanie listy urządzeń albo informacji w nowościach na naszej stronie internetowej.


  • Czy możliwe jest wykonanie mojego własnego motywu po przesłaniu obrazka albo fotografii?

    Oczywiście, że tak. Jeżeli nie znajdziesz żadnego obrazka albo motywu, który by Ci się spodobał, możesz kliknąć na klawisz „Nagraj motyw“ i przesłać nam obrazek

    Należy jednak przestrzegać następujących reguł:

    •   Minimalna rozdzielczość 250dpi
    •   Wielkość (szerokość x wysokość) około 420x297mm w przypadku notebooka / 100x200mm w przypadku telefonu
    •   Stosunek boków, ewentualnie położenie obrazka lub motywu muszą pasować do Twojego urządzenia. Maksymalna wielkość to 128MB
    •   Przestrzeń kolorystyczna CMYK



  • Co mam zrobić, jeżeli nie działa mi voucher kod zniżki?

    Jednym ze sposobów płatności, czy częściowej płatności jest możliwość skorzystania z unikalnego kodu z vouchera i wpisania go do pola „Kod zlecenia zapłaty:“
    w Koszyku zakupów. Jeżeli to nie działa, prosimy sprawdzić, czy nie doszło do zamiany „0 – cyfra zero“ na „O – litera“. Jeżeli to nie pomoże, prosimy o kontakt z nami na info@skinzone.eu.



Czy nie znalazłeś tutaj odpowiedzi na swoje pytanie?
Z przyjemnością odpowiemy pod numerem telefonu: +420 266 611 031 albo adresem e-mailowym: info@skinzone.eu.