Gwarancja ScreenSield - dożywotnia gwarancja

  • Co to znaczy?

    Zastąpimy folię ScreenShield w przypadku, gdy zostanie porysowana lub nieumyślnie rozdarta po poprawnej aplikacji na urządzeniu.

  • Kiedy mogę ubiegać się o wymianę folii?

    W przypadku, gdy folia  zostanie porysowana lub rozdarta w trakcie używania urządzenia, wymienimy ją na nową. Przed wysłaniem folii do nas, proszę zrobić zdjęcie awarii folii ScreenShield  na urządzeniu i wysłać go pocztą na e-mail info@screenshield.cz. Twoje zapytanie zostanie zaakceptowane i w krótce zostaniesz poinformowany, w ciągu 3 dni, o poprawności żądania. Więcej informacji na temat warunków gwarancji można znaleźć  w sekcji Regulaminu Reklamacji.

  • W których sytuacjach dożywotnia gwarancja nie ma zastosowania?

    W przypadku oczywistych nieprawidłowości w  stosowaniu folii. Nieprawidłowy montaż może spowodować odklejanie folii i jest to spowodowane niewykonaniem  prawidłowo metody aplikacji, która jest opisana na opakowaniu (nie umycie rąk przed aplikacją, proces nieprawidłowego czyszczenie powierzchni urządzenia wyświetlającego, film staje się brud po upuszczeniu jej, nie zastosowanie cieczy w sprayu na palce, nieprawidłowe ułożeniu folii, itp.). To jest bardzo ważne, aby postępować zgodnie z naszymi instrukcjami. W celu uzyskania dalszych informacji na jej temat można odwiedzić nasz dział wideo