Zastąpimy folię ScreenShield w przypadku, gdy zostanie porysowana lub nieumyślnie rozdarta po poprawnej aplikacji na urządzeniu.
W przypadku, gdy folia zostanie porysowana lub rozdarta w trakcie używania urządzenia, wymienimy ją na nową. Przed wysłaniem folii do nas, proszę zrobić zdjęcie awarii folii ScreenShield na urządzeniu i wysłać go pocztą na e-mail info@screenshield.cz. Twoje zapytanie zostanie zaakceptowane i w krótce zostaniesz poinformowany, w ciągu 3 dni, o poprawności żądania. Więcej informacji na temat warunków gwarancji można znaleźć w sekcji Regulaminu Reklamacji.
W przypadku oczywistych nieprawidłowości w stosowaniu folii. Nieprawidłowy montaż może spowodować odklejanie folii i jest to spowodowane niewykonaniem prawidłowo metody aplikacji, która jest opisana na opakowaniu (nie umycie rąk przed aplikacją, proces nieprawidłowego czyszczenie powierzchni urządzenia wyświetlającego, film staje się brud po upuszczeniu jej, nie zastosowanie cieczy w sprayu na palce, nieprawidłowe ułożeniu folii, itp.). To jest bardzo ważne, aby postępować zgodnie z naszymi instrukcjami. W celu uzyskania dalszych informacji na jej temat można odwiedzić nasz dział wideo